نارسایی کلیه با کراتینین 6.8 آیا می خواهید به تحت دیالیز چه باید آنها آیا
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

اکثر افراد مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است دیالیز قبل از آنها را پیوند کلیه را تجربه، این درمان واقعا کمک به مردم یک زندگی بهتر است. اما با توجه به برخی از دلایل است، بخشی از مردم نمی خواهند به آن را، پس از آن برای کسانی که مردم چه باید انجام می دهند وجود دارد؟ آیا راه هایی برای کمک به مردم با کراتینین 6.8 اجتناب از دیالیز وجود دارد؟

همانطور که ما در آغاز اشاره شد، پیوند کلیه یکی از راه های است که می تواند کمک به مردم اجتناب از دیالیز است، اما ممکن است مدت زمان طولانی برای پیدا کردن کلیه مناسب را. چه چیزی بیشتر، و نه همه بیماران می توانند آن را، با توجه به بیماری های قلبی جدی، فشار خون بالا و برخی علل دیگر.

در واقع پیوند است تنها راه برای جایگزین دیالیز نیست، داروهای گیاهی چینی مانند پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، پا حمام درمانی، فتیلهگذاری درمان، دایره درمانی نیز می تواند یک جایگزین دیالیز. با کمک از کسانی که درمان، افرادی که در مراحل اولیه هستند ممکن است فرصتی برای معکوس کردن بیماری، در حالی که برای افرادی که در مرحله پیشرفته است، آن سخت است برای معکوس کردن بیماری داشته باشند، ولی آنها می توانند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز داشته باشد.

در درمانگاه، کراتینین 6.8 است در این بیماری مرحله 4 کلیه، تا برای مردم در این وضعیت هستند، آنها می توانند بهتر و طولانی تر با کمک چینی گیاهان دارویی پزشکی زندگی می کنند.

برای افراد مختلف دارای شرایط بیماری های مختلف، بنابراین پزشکان گیاهان مختلف و روش های درمانی مختلف برای آنها ترتیب. اگر می خواهید بدانید که چه نوع درمان مناسب برای شما است، شما می توانید وضعیت، بیماری خود را دقیق به ما از طریق ایمیل ارسال کنید، پس از تجزیه و تحلیل، ما به شما اطلاعات می خواهید به من بدهید. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com

اگر شما هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه نیاز و یا می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان های جایگزین دیالیز، لطفا دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد برای کمک به شما تماس.

http://www.kidney-support.org/renal-failure-treatment/3963.html





:: برچسب‌ها: درمان نارسایی کلیه، نارسایی کلیه، دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: